Nasza lokalizacja
41-500 Chorzów
32 249 - 39 - 86 / 606 - 440 - 280
Pon - Pt: 8.00 - 20.00

W Centrum Medycznym Silesia Clinic rehabilitacja prowadzona jest przez doświadczony i profesjonalny zespół terapeutów, którzy są pasjonatami swojej pracy. Stale podnosząc swoje kwalifikacje stosują się do standardów fizjoterapii, a wszystko w trosce o Twoje zdrowie.

Rehabilitacja ortopedyczna obejmuje diagnostykę funkcjonalną i rehabilitację pacjentów, którzy doznali urazu w obrębie układu narządu ruchu.

Co nas wyróżnia?

•  bliska współpraca  lekarzy z fizjoterapeutami, która w jak najlepszy sposób pozwala na kompleksową  rehabilitację na każdym etapie leczenia;
  •  możliwość pełnej diagnostyki (badanie kliniczne, lekarskie, USG i MR) oraz profesjonalnej fizjoterapii dobieranej indywidualnie do potrzeb każdego pacjenta;
  •  kompleksowość działań, na które składają się: terapia manualna, PNF, terapia tkanek miękkich, kinesiotaping, terapia falą uderzeniową oraz zabiegi z zakresu fizykoterapii.

Pomagamy pacjentom:

• przygotowującym się do operacji,
  • po operacjach/ zabiegach
  • po złamaniach kości
  • po skręceniach stawów
  • z bólem kręgosłupa
  • z ostrogą piętową
  • po urazach mięśni
  • z zapaleniami stawów i ścięgien
  • z przewlekłymi bólami (entezopatie min.: kolano skoczka, łokieć tenisisty, golfisty)
  • z chorobą zwyrodnieniową stawów
  • z chorobą reumatyczną